מוצר חדש באתר

בגדי עבודה, מכנסי עבודה, חולצות עבודה ועוד.

כובע אמריקאי

כובע אמריקאי - בגדי עבודה מכל הסוגים ולמגוון סביבות עבודה תמצאו אצל אופיר ספקים. בין מוצרינו:חולצות עבודה, מכנסי עבודה, מגוון מדים, חלוקים, כפפות, כובעים, סרבלים ועוד. כנסו לאתר וצפו במוצרים.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • כובע אמריקאי
  • 1.

    6 פנלים - לשאלות ופרטים אודות כובעים נוספים והתאמתם לצורכי הלקוח ניתן ליצור קשר עם חברת אופיר ספקים ואנו נשמע לעזור לכם בהתאמת המוצר לצורכי עבודתכם.

    • כובע עבודה אמריקאי זהו כובע מצחייה בעל שישה פאנלים שמאפשר חבישה נוחה ותופס את הראש בצורה מושלמת. הכובע מגיע עם חורים לאוורור הראש ועם סוגר שמיועד להתאמת המידה של הכובע לגודל הראש של החובש אותו.


      הכובע שומר על צורתו היפה וצבעו לאורך זמן ועשוי אך ורק מחומרים איכותיים. כמו כן הכובע מגן בצורה טובה מפני השמש

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

כפפות בד עור

כפפות בד עור

בד: עור מחוזק, מידה אחידה, כפפות עבודה אשר עשויות משילוב של בד ועור. כפפות אילו מעניקות יכולת עבודה והרמה של חפצים כבדים, ברזלים, קוצים וכל דבר אשר עלול לפגוע ולהכאיב לעור הידיים.

כפפות בד עור

קפוצון ללא רוכסן

קפוצון ללא רוכסן

אופיר ספקים מתמחה באספקת ביגוד עבודה לרבות קפוצון ללא רוכסן לימים קרים, קפוצון העשוי בד 100% כותנה. אם אתם עובדים במפסל, מחסן, או בכל מקצוע אחר ואתם חשופים למזג אוויר, סביר להניח שתזדקקו לקפוצון ללא רוכסן שישמור על חוף הגוף במשך היום.

קפוצון ללא רוכסן

מכנסי עבודה - דגמח רגיל

מכנסי עבודה - דגמח רגיל

מכנסי עבודה – דגמ"ח רגיל הוא מכנס גמיש ונוח במיוחד העשוי כותנה. למכנסי עבודה – דגמ"ח רגיל מגוון יתרונות – גמישות המכנס, הכיסים הרחבים, תפר מיוחד ותוספות בד המקנות לו עמידות יתרה. יתרונות אלו ונוספים מקנים לו התאמה למגוון סביבות עבודה. מכנסי עבודה – דגמ"ח רגיל הוא מכנס איכותי, עמיד, שימושי ונוח המגיע בשלל מידות לפי הזמנת הלקוח.

מכנסי עבודה - דגמח רגיל

וסט בטחון זוהר

וסט בטחון זוהר

צבע: צהוב זוהר מידות: מידה אחידה וסט בטחון זוהר נועד לשמירה על חיי אנשים אשר עובדים במיוחד בלילות. וסט הביטחון מאפשר את הבלטת האנשים הנמצאים בשטח המועד לסכנה ובכך בעצם הופך אותם לבולטים ונראים יותר. הבלטת האנשים הלובשים את וסט הביטחון מצילה פעמים רבות את חייהם בכך שהבחינו בהם בטרם היה מאוחר מידי.

וסט בטחון זוהר