מוצר חדש באתר

בגדי עבודה, מכנסי עבודה, חולצות עבודה ועוד.

כפפות בד עור

כפפות בד עור - בגדי עבודה מכל הסוגים ולמגוון סביבות עבודה תמצאו אצל אופיר ספקים. בין מוצרינו:חולצות עבודה, מכנסי עבודה, מגוון מדים, חלוקים, כפפות, כובעים, סרבלים ועוד. כנסו לאתר וצפו במוצרים.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • כפפות בד עור
  • 1.

    בד: עור מחוזק, מידה אחידה, כפפות עבודה אשר עשויות משילוב של בד ועור. כפפות אילו מעניקות יכולת עבודה והרמה של חפצים כבדים, ברזלים, קוצים וכל דבר אשר עלול לפגוע ולהכאיב לעור הידיים.

    • השילוב של העור והבד בכפפות מאפשר את אוורור הידיים מציידן העליון של הכפפות ומציידן התחתון מאפשר את יכולת ההרמה של החפצים אשר לשמן נועדו. כפפות העור מאפשרות לעובדים לעשות פעולות אשר בעבר לא היו ניתנות כתוצאה מפציעת הידיים.


      הכפפות מתאימות לבעלי מקצוע רבים: גננים, מוסכניקים, מסגרים, ועוד בעלי מקצוע רבים אחרים אשר עבודתם דורשת מאמץ רב עם הידיים.


      לפרטים נוספים והזמנת מוצרים נלווים לעובדים ניתן ליצור קשר עם אופיר ספקים ואנו נשמח לעזור לכם בכל שאלה הנוגעת לבגדי עבודה אשר יתאימו לעבודתכם.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

כובע אמריקאי

כובע אמריקאי

6 פנלים - לשאלות ופרטים אודות כובעים נוספים והתאמתם לצורכי הלקוח ניתן ליצור קשר עם חברת אופיר ספקים ואנו נשמע לעזור לכם בהתאמת המוצר לצורכי עבודתכם.

כובע אמריקאי

קפוצון ללא רוכסן

קפוצון ללא רוכסן

אופיר ספקים מתמחה באספקת ביגוד עבודה לרבות קפוצון ללא רוכסן לימים קרים, קפוצון העשוי בד 100% כותנה. אם אתם עובדים במפסל, מחסן, או בכל מקצוע אחר ואתם חשופים למזג אוויר, סביר להניח שתזדקקו לקפוצון ללא רוכסן שישמור על חוף הגוף במשך היום.

קפוצון ללא רוכסן

חולצות עבודה - לה-קוסט

חולצות עבודה - לה-קוסט

חברת אופיר ספקים מספקת עבורך חולצות עבודה – לה – קוסט, אשר תספק לך נוחות לאורך כל יום העבודה. מדובר במוצר שמתאים למגוון בעלי מקצוע, בעלי עסקים וחברות, מאפשרת גמישות ולא מגבילה בזמן העבודה. חולצות עבודה-לה-קוסט איכותיות העשויות 50% כותנה, 50% פוליאסטר.

חולצות עבודה - לה-קוסט

חולצות עבודה - טריקו דגם לקוסט

חולצות עבודה - טריקו דגם לקוסט

חולצת עבודה – טריקו דגם לקוסט 100% כותנה, אשר מתאימה למגוון בעלי מקצוע, בעלי עסקים, מפעלים, חברות לשימוש לאורך כל יום העבודה. בין אם אתם סוכני שטח, מחסנאים, בעלי מפעל או משלח יד כלשהו חולצת עבודה – טריקו דגם לקוסט מתאימה בדיוק עבורכם.

חולצות עבודה - טריקו דגם לקוסט