מוצר חדש באתר

חומרי ניקוי, חומרי ניקיון, שיווק ומכירה - אופיר ספקים

מטהר אוויר

מטהר אוויר - חומרי ניקוי זה אופיר ספקים! שיווק ומכירה של חומרי ניקוי לעסקים ומפעלים, החל מחומרי ניקוי מגוונים וכלה במגוון כלי ניקוי כמו מטאטאים, פחי אשפה ועוד. . לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • מטהר אוויר
  • 1.

    להתרת ריח נעים בחללים כדוגמת חדרי שירותים ומשרדים

    • תרסיס לטיהור האוויר במקומות בהם יש ריח רע כדוגמת תאי שירותים. תרסיס זה משתלט על הריחות הרעים מונע את התפשטותם ומותיר ריח רענן ונעים לאורך זמן רב לאחר השימוש. עקב עוצמתו של התרסיס מספיק לרסס ממנו מעט להשגת תפוקה מספקת ועל כן התרסיס מספיק לאורך זמן ולשימושים רבים.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

חומר ניקוי - מגיסטיק

חומר ניקוי - מגיסטיק

.חומר ניקוי רב תכליתי בעל כושר ניקוי גבוה במיוחד ,יעיל לניקוי שומנים שרופים, לניקוי כללי של המטבח חדרי אמבטיה ושרותים.מתאים לשטיפת רצפות ומשטחי .קרמיקה. חומר מרוכז,אפקטיבי גם במינונים נמוכים

חומר ניקוי - מגיסטיק

מבשם - בסט פרש

מבשם - בסט פרש

המבשם האולטימטיבי.מבשם יחודי להפגה וניטרול ריחות .ברכב,באולמות,שרותים וחדרי אמבט.מתאים גם לכביסה . משאיר ניחוח מרענן לאורך זמן וחסכוני ביותר

מבשם - בסט פרש

דלי שחור - 10 ליטר

דלי שחור - 10 ליטר

דלי שחור 10 ליטר - חברת אופיר ספקים מספקים דלי שטיפה עם שוליים מכופפים לאחיזה נוחה עם או בלי ידית הנשיאה. מוצר העשוי מפלסטיק איכותי ונוח.

דלי שחור - 10 ליטר

עגלת אשפה 140 ליטר

עגלת אשפה 140 ליטר

עגלת אשפה 140 ליטר - חברת אופיר ספקים מספקים פחי אשפה ירוקים בגודל בינוני, מוצר איכותי וחזק מאוד בעל גלגלים לשינוע נוח וקל.

עגלת אשפה 140 ליטר