מוצר חדש באתר

מוצרי אריזה, חומרי אריזה

מדבקות הלם

מדבקות הלם - אופיר ספקים, ייצור ויבוא של מוצרי אריזה איכותיים למחסנים לוגיסטיים, חברות שילוח, תעשייה ועוד. משלוחים לכל הארץ, מחירים סיטונאיים לכמויות. חברתנו מייצרת קרטונים עם הדפסה, סרט דבק מודפס, ניילון סטרץ, מעטפות שילוח, סרטי הדבקה, ניילון בועות, פקינג ליסט ועוד.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • מדבקות הלם
  • מדבקות הלם
  • מדבקות הלם
  • 1.

    מדבקות שוקים מתריעות אם בזמן השילוח עברה על החבילה פגיעה כלשהי. בעזרת השימוש במדבקות הלם מוודאים שהמובילים ינקטו משנה זהירות בטיפול באריזה וכן מעקב על מה שעובר על המשלוח.

    • מוצר מהפכני ביותר, שמביא כל נושא ההובלות של מוצרים רגישים צעד אחד קדימה. זהו מוצר חובה, לכל מי שמעוניין להוביל דברים רגישים, שבירים, עדינים ועוד.

      בין אם הנכם עוברים דירה וארזתם בקרטון מוצר יקר ערך, ובין אם הנכם טסים לחופשה, ולוקחים איתכם מתנה או כל מוצר אחד שהוא שביר/עדין, במדבקת ההלם, שאנו מציעים ישנו אינדיקטור שיציין כמה חזקה המכה שהמוצר שלכם ספג. אם הצבע של האינדיקטור הגיע לצבע אדום, אז מומלץ מאוד לבדוק את תקינות ושלמות המוצר.

      בעצם הדבקת המדבקה, אתם מרוויחים שני דברים עיקריים: השליחים בשדה התעופה או המובילים יזהרו במיוחד עם המוצר הרגיש שלכם, כאשר יראו את המדבקה, וכמו-כן, המוצר שלכם יועבר ברגישות הראוייה לו ויגיע בבטחה ליעדו.

      המדבקות מגיעות בצבעים שונים, לפי רגישות המוצר, באופן הבא:

      • מדבקת הלם צהובה – רגישות של עד 25 ק"ג
      • מדבקת הלם אדומה – רגישות של עד 50 ק"ג
      • מדבקת הלם כתומה – רגישות של עד 75 ק"ג
      • מדבקת הלם ירוקה – רגישות של עד 100 ק"ג

      לפרטים נוספים והצעת מחיר צרו קשר 03-6522422 או דרך צור קשר

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שרינק, מתכווץ בחום PVC

שרינק, מתכווץ בחום PVC

יריעות שרינק פוליאוליפין מתכווצות בחום ובכך נצמדות ומחזיקות את המוצרים בדרך הטובה ביותר ומגינה עליהם מפני לכלוך, אבק ולחות.היריעות מתאימות לכל מכונות השרינק מרוחב של 25-60 ס"מ ( בקפיצות של 5 ס"מ ) באיכות מצוינת, לאריזות מגוון מוצרים. שרינק פוליאוליפין מתכווץ בחום - מאושר למזון, שרינק PVC מתכווץ בחום.

שרינק, מתכווץ בחום PVC

מדבקות שביר

מדבקות שביר

באופיר ספקים תוכלו לקבל 2 סוגי מדבקות שביר כפי שמופיע בתמונות. מדבקה 1 = שביר סימנים בנלאומי מדבקה 2 = עם הכיתוב FRAGILE HANDLE WITH CARE

מדבקות שביר

אזיקונים אדומים

אזיקונים אדומים

חברת אופיר ספקים מייבאת אזיקונים איכותיים מניילון N66 עמיד וחזק.

אזיקונים אדומים

גליל ניילון 100 מיקרון

גליל ניילון 100 מיקרון

גליל ניילון 100 מיקרון שקוף לשימוש בכל תחומי המשק

גליל ניילון 100 מיקרון