מוצר חדש באתר

בגדי עבודה, מכנסי עבודה, חולצות עבודה ועוד.

- בגדי עבודה מכל הסוגים ולמגוון סביבות עבודה תמצאו אצל אופיר ספקים. בין מוצרינו:חולצות עבודה, מכנסי עבודה, מגוון מדים, חלוקים, כפפות, כובעים, סרבלים ועוד. כנסו לאתר וצפו במוצרים.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

חולצות עבודה - טריקו

חולצות עבודה - טריקו

חולצת עבודה טריקו למגוון בעלי מקצוע, לשימוש יומיומי אשר מעניקה נוחות למשך כל יום העבודה בין אם במאמץ ובין אם במנוחה. ניתן להזמין חולצת עבודה טריקו עם שרוול קצר או ארוך, במגוון רחב של צבעים ובמידות רבות. בין אם תרצו לרכוש חולצות לנגרים, צבעים, מחסנאים או עובדי מפעל זו החולצה המתאימה ביותר לעובדים.

חולצות עבודה - טריקו

חולצות עבודה - טריקו 100% כותנה

חולצות עבודה - טריקו 100% כותנה

חולצת עבודה טריקו 100% כותנה מתאימה למגוון סוגי עבודות ובעלי מקצוע. אנו מספקים חולצות מבגוון צבעים בשרוול ארוך או קצר. חולצת עבודה מתאימה למגוון בעלי מקצוע כמו נגרים, קבלנים, צבעים, מחסנאים ועובדי מפעל, חולצת עבודה טריקו 100% כותנה מספקת נוחות לאורך כל היום בימים חמים או קרים.

חולצות עבודה - טריקו 100% כותנה

חלוק אישה

חלוק אישה

בד: 50% כותנה 50% פוליאסטר, שרוול קצר במגוון צבעים S-XXXL :מידות חלוק אישה בעל שרוול קצר מיועד למגוון רחב של תחומים: לרוקחות בבתי מרקחת, לעובדות בסופרים, מעבדות, חברות ניקיון, בתי חולים ועוד. החלוק עשוי מבד איכותי וחזק שמורכב בחציו מכותנה ובחציו השני מפוליאסטר. החלוקים מגיעים במגוון צבעים רחב ובשלל מידות בהתאם לבקשת הלקוח.

חלוק אישה

מכנס עבודה - קופיקו

מכנס עבודה - קופיקו

מכנס עבודה – קופיקו הוא מכנס איכותי ועמיד העשוי כותנה. למכנס יתרונות רבים ,המכנס רחב ונוח מה שמאפשר חופש פעולה גדול,למכנס ארבעה כיסים ובנוסף תפירה מיוחדת וחיזוקים נוספים ההופכים אותו לעמיד יותר. מכנס עובדה – קופיקו הוא מכנס איכותי ביותר, נוח, חזק ומתאים למגוון רחב של סביבות עבודה גם קשות במיוחד.

מכנס עבודה - קופיקו