מוצר חדש באתר

קרטונים - ייצור ויבוא מוצרי קרטון | אופיר ספקים

גליל קרטון

גליל קרטון - חברתנו מייצרת ומשווקת מגוון רחב של קרטונים, קרטונים עם לוגו, קרטונים בכמויות סיטונאיות או קטנות, קרטונים לאריזה, לשילוח, ייצור קרטוני מבלט, קופסאות קרטון, קרטון גלי, זוויות קרטון, קרטון ארכיון, למעבר דירה, שטנץ, לעוגות, פלטות קרטון ועוד. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • גליל קרטון
  • גליל קרטון
  • גליל קרטון
  • 1.

    גליל קרטון 50 מטר - גליל קרטון הנועד להוות כחוצץ בין לוחות עץ ומוצרים אחרים לשמירה והגנה מקסימלית בעת ההובלה. המוצר מגיע במידות רוחב משתנות לפי דרישת הלקוח.

    • גליל קרטון הוא אחד המוצרים היעילים לחברות הובלה, רצפים, נגרים ובעלי מקצוע רבים. עיצובו המיוחד של גליל הקרטון העשוי גלים מצדו האחד וחלק מצדו האחר, מאפשר לשמור על רהיטים, מוצרי חשמל או כל פריט אחר בעת העברתו ובכך למנוע שריטות או מכות כהות שעשויות להיווצר כאשר יקבלו מכה. עובדים באתר בניה? מעוניינים בהגנה על הריצוף החדש? גליל קרטון בהחלט יכול לספק לכם מענה מעולה! פריסתו הפשוטה ועיצובו המיוחד שומרים על הריצוף ומגנים עליו מפני נפילות של חפצים חדים, לכלוך או כל חומר אחר.

      אופיר ספקים תספק לכם גליל קרטון באורך 50 מטר, אשר מגיע במידות רוחב משתנות לפי בחירת הלקוח: 0.80, 1.00 או 1.20 מטר.

      אנו בוחרים את מוצרינו בקפידה על מנת שאתם הלקוחות תוכלו ליהנות מהם באופן מקסימאלי. זמן אספקת המוצר מרגע ההזמנה הוא 48 שעות.

      מוצרים נוספים:

      קרטונים לפי מידה

      סרט הדבקה

      מוצרי אריזה

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

קופסת קרטון עם מכסה

קופסת קרטון עם מכסה

מפעל קרטון אופיר ספקים ייצור שיווק ומכירה של קופסאות קרטון עם מכסה בגדלים סטנדרטיים ומיוחדים

קופסת קרטון עם מכסה

קופסאות קרטון דו גלי

קופסאות קרטון דו גלי

קופסאות קרטון דו גלי - קופסאות איכותיות בעלות שכבה נוספת של קרטון לצורך הגנה בעת השינוע, אריזה או אחסנה של מוצרים עדינים או למוצרים כבדים. במחירים הכי זולים בארץ.

קופסאות קרטון דו גלי

קופסאות קרטון קטנות

קופסאות קרטון קטנות

ייצור ושיווק קרטונים קטנים למשלוחים ואריזות לכל תחומי המשק במידות סטנדרטיות וכן ייצור קופסאות קרטון קטנות במידות לפי הזמנת לקוח

קופסאות קרטון קטנות

קרטון ארכיון, קרטון ארכיב

קרטון ארכיון, קרטון ארכיב

קופסאות קרטון ייעודיות לשמירת מסמכים - ארכיון, הקופסאות מגיעות במגוון גדלים, הגדול הסטנדרטי הינו 38X30X25 ס"מ, כפי שניתן לראות בתמונות הקרטון מגיע עם מקום ייעודי לתיעוד תוכן הקרטון.

קרטון ארכיון, קרטון ארכיב