מוצר חדש באתר

מוצרי אריזה, חומרי אריזה

שרינק, מתכווץ בחום PVC

שרינק, מתכווץ בחום PVC - אופיר ספקים, ייצור ויבוא של מוצרי אריזה איכותיים למחסנים לוגיסטיים, חברות שילוח, תעשייה ועוד. משלוחים לכל הארץ, מחירים סיטונאיים לכמויות. חברתנו מייצרת קרטונים עם הדפסה, סרט דבק מודפס, ניילון סטרץ, מעטפות שילוח, סרטי הדבקה, ניילון בועות, פקינג ליסט ועוד.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • שרינק, מתכווץ בחום PVC
  • 1.

    יריעות שרינק פוליאוליפין מתכווצות בחום ובכך נצמדות ומחזיקות את המוצרים בדרך הטובה ביותר ומגינה עליהם מפני לכלוך, אבק ולחות.היריעות מתאימות לכל מכונות השרינק מרוחב של 25-60 ס"מ ( בקפיצות של 5 ס"מ ) באיכות מצוינת, לאריזות מגוון מוצרים.

    שרינק פוליאוליפין מתכווץ בחום - מאושר למזון, שרינק PVC מתכווץ בחום.

    • אם חיפשת ניילון נצמד סטרץ לחץ כאן

      אופיר ספקים תספק עבורכם יריעות שרינק פוליאוליפין מתכווצות בחום לכל מכונות השרינק מרוחב של 25-60 ס"מ ( בקפיצות של 5 ס"מ ) באיכות מצוינת ובכמות גדולה. מעכשיו אתם יודעים מהו המוצר הטוב ביותר לשמירה על מוצרים. אנו נספק עבורך שרינק, מתכווץ בחום PVC בכמות ובאיכות מירבית.

      יריעות שרינק פוליאוליפין מתכווצות בחום ובכך נצמדות ומחזיקות את המוצרים בדרך הטובה ביותר ומגינה עליהם מפני לכלוך, אבק ולחות.היריעות מתאימות לכל מכונות השרינק מרוחב של 25-60 ס"מ ( בקפיצות של 5 ס"מ ) באיכות מצוינת, לאריזות מגוון מוצרים. אם הינכם בעלי מפעל או מחסן וחפשתם מוצר לשמירה על המוצרים שלכם בזמן איחסונם ושינועם, זהו המוצר האולטימטיבי עבורכם! התקשרו עוד היום לאופיר ספקים ותוכלו להנות ממגוון רחב של מוצרים בתחום האריזה.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שקיות פסגור מפוליאתילן

שקיות פסגור מפוליאתילן

שקיות פס סגור איכותיות במגוון גדלים, מניילון פוליאתילן שקוף בעובי 50 מיקרון.

שקיות פסגור מפוליאתילן

שקיות מניילון בועות, פץ פץ אנטי סטטי

שקיות מניילון בועות, פץ פץ אנטי סטטי

שקיות פצפץ אנטי סטטי, מגנות על מוצרים מפני חשמל סטטי ובכך מאפשרות את שמירתם של מעגלים אלקטרונים ומוצרים נוספים העלולים להינזק מהחשמל הסטטי. בנוסף שקיות אלו חזקות ואיכותיות, נוחות במיוחד וקלות מאוד לשימוש, כך שהן מספקות שמירה אופטימאלית על המוצרים. ניתן לראות שימוש רב בשקיות אנטי סטטי ברכיבי מחשב, סוגי לוחות שונים ומוצרי אלקטרוניקה נוספים.

שקיות מניילון בועות, פץ פץ אנטי סטטי

קש נייר גרוס

קש נייר גרוס

אופיר ספקים מציע לכם שקים של קש נייר גרוס איכותי לאריזה, קישוט והגנה על מוצרים עדינים. קש נייר גרוס איכותי.

קש נייר גרוס

מדבקות מסמן היפוך - אזהרת הטיה

מדבקות מסמן היפוך - אזהרת הטיה

מדבקות מסמן היפוך - אזהרת הטיה עם נקודה אדומה לאזהרה כאשר המוצר לא נשמר ניצב עם החיצים פונים למעלה בכיוון הרצוי.

מדבקות מסמן היפוך - אזהרת הטיה