מוצר חדש באתר

מוצרי אריזה, חומרי אריזה

מתקן מפלסטיק למיני סטרץ ידני

מתקן מפלסטיק למיני סטרץ ידני - אופיר ספקים, ייצור ויבוא של מוצרי אריזה איכותיים למחסנים לוגיסטיים, חברות שילוח, תעשייה ועוד. משלוחים לכל הארץ, מחירים סיטונאיים לכמויות. חברתנו מייצרת קרטונים עם הדפסה, סרט דבק מודפס, ניילון סטרץ, מעטפות שילוח, סרטי הדבקה, ניילון בועות, פקינג ליסט ועוד.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • מתקן מפלסטיק למיני סטרץ ידני
  • 1.

    מתקן מפלסטיק לניילון נצמד מיני סטרץ המתקן, מגיע בצבע כחול וגודלו 16 ס"מ.

    • אנשים רבים מכנים את המתקן בשם מתקן ללפלף, המתקן עוזר לעטוף בקלות חבילות, שומר על הידים ומבצע את העבדוה מהר יותר מאשר ללא המתקן ובכך משפר את איכות העבודה.
      למתקן מעצור כך שהגליל לא "יעוף" החוצה, המתקן עשוי מפלסטיק חזק מאוד, לא מתקלקל ונשמר לשנים רבות.

       המתקן לפלף מלאים לשימוש בסופרים, חנויות משלוחים, ירקניות, חנויות סטוקים למיניהם,ארגונים ומוסדות.

      מוצרים נוספים שאנו משווקים:

      סטרץ ניילון נצמד

      שרינק

      שקיות פס סגור

      לפרטים נוספים ולביצוע הזמנות צרו קשר 03-6522422 או דרך צור קשר באתר

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שקיות מניילון בועות, פץ פץ אנטי סטטי

שקיות מניילון בועות, פץ פץ אנטי סטטי

שקיות פצפץ אנטי סטטי, מגנות על מוצרים מפני חשמל סטטי ובכך מאפשרות את שמירתם של מעגלים אלקטרונים ומוצרים נוספים העלולים להינזק מהחשמל הסטטי. בנוסף שקיות אלו חזקות ואיכותיות, נוחות במיוחד וקלות מאוד לשימוש, כך שהן מספקות שמירה אופטימאלית על המוצרים. ניתן לראות שימוש רב בשקיות אנטי סטטי ברכיבי מחשב, סוגי לוחות שונים ומוצרי אלקטרוניקה נוספים.

שקיות מניילון בועות, פץ פץ אנטי סטטי

ניילון נצמד ידני למשטחים

ניילון נצמד ידני למשטחים

סטרץ ידני למשטחים מורכב מיריעות פוליאתילן דקות או עבות יותר לפי הדרישה, בעלות חוזק מתיחה גבוה הנמתחות סביב למשטחים או מוצרים שונים ושומרות על יציבותם ומגנה עליהם מפני נפילה, לכלוך, רטיבות, ובעיות נוספות, רוחבו של הניילון הנצמד הוא 50 ס`מ, והוא קיים במשקלים מיקרונים וצבעים שונים לפי הדרישה.

ניילון נצמד ידני למשטחים

סטרץ לבן אטום

סטרץ לבן אטום

נילון נצמד לבן - White Shrink Wrap משקל 3 קילו 25 מיקרון סטרץ` לבן אטום עבה ואיכותי במיוחד לעטיפת משטחים חבילות ורהיטים כאשר אנו מעוניינים למנוע מזיהוי המוצר בשלבי השיגור השונים וכן לשמירה מפגעי מזג האוויר (הגנה מהשמש).

סטרץ לבן אטום

שקיות עם פס סגירה אנטי סטטיות

שקיות עם פס סגירה אנטי סטטיות

שקיות אנטי-סטטיות עם פס סגירה לאריזה ושמירה על מעגלים אלקטרונים ומוצרי אלקטרוניקה. שקיות ניילון אילו משמשות בעיקר עבור שמירה על רכיבים אלקטרוניים ומעגלים חשמליים אשר החשמל הסטטי מזיק להם. שקיות אילו מסופקות במגוון גדלים ועובי לייעודים שונים וכן עם סגירה ופתיחה רב פעמית אטומה שיכולה לשמור על תוכן השקית מפני לחות, אבק, מים וכדומה.

שקיות עם פס סגירה אנטי סטטיות