מוצר חדש באתר

מוצרי אריזה, חומרי אריזה

גליל ניילון 100 מיקרון

גליל ניילון 100 מיקרון - אופיר ספקים, ייצור ויבוא של מוצרי אריזה איכותיים למחסנים לוגיסטיים, חברות שילוח, תעשייה ועוד. משלוחים לכל הארץ, מחירים סיטונאיים לכמויות. חברתנו מייצרת קרטונים עם הדפסה, סרט דבק מודפס, ניילון סטרץ, מעטפות שילוח, סרטי הדבקה, ניילון בועות, פקינג ליסט ועוד.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • גליל ניילון 100 מיקרון
  • גליל ניילון 100 מיקרון
  • 1.

    גליל ניילון 100 מיקרון שקוף לשימוש בכל תחומי המשק

    • גליל ניילון 100 מיקרון עבה וחזק בעל עמידות גבוהה מתאים למגוון רחב של שימושים בכל ענפי המשק, אריזה, כיסוי, סגירת חללים בניין ועוד.

      אופיר ספקים מתמחים בייצור ושיווק גליל ניילון 100 מיקרון בכל המידות הסטנדרטיות וכן ייצור ושיווק גליל ניילון עבה לפי מפרט לקוח.

      אנו מתמחים בייצור, שיווק והפצה של מוצרי אריזה וחומרי אריזה בכל תחומי המשק במחירים ללאת תחרות, כולל שירות המשלוחים שלנו בפריסה ארצית.

      בין אם אתם מחפשים גליל ניילון רוחב 4 מטר בעובי 100 מיקרון או גלילי ניילון פוליאתילן 100 מיקרון ברוחב 2 מטר או 3 מטר ובאורך של פחות מ-50 מטר.
      ובין אם אתם מחפשים גליל ניילון לבניין או גליל פוליאתילן שקוף לשימוש בתחום התעשייה, המשלוחים והמסחר.

      אנו מתמחים בייצור שיווק והפצה בפריסה ארצית של גליל ניילון 100 מיקרון, רוחב ואורך גליל מותאם לצרכי הלקוח.
      כמו כן בהזמנת כמויות ניתן לקבל גליל ניילון 100 מיקרון בצבעים לפי בחירת הלקוח.

      לקבלת ייעוץ מקצועי, פרטים נוספים והזמנת גליל ניילון 100 מיקרון, אורך גליל של 50 או מידות לפי דרישה התקשרו: 03-6522422, נציגי המכירות הטלפוניות שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

כפפות עבודה P.U שחורות

כפפות עבודה P.U שחורות

כפפות עבודה P.U שחורות – אנו משווקים כפפות עבודה P.U אלסטיות המתאימות גם לעבודה עדינה, להגנה מקסימלית על הידיים. מוצר איכותי ונוח המתאים למגוון שימושים. משלוחים בכל הארץ.

כפפות עבודה P.U שחורות

ניילון פוליאוליפין, שרינק

ניילון פוליאוליפין, שרינק

ניילון פוליאוליפין משמש לאריזת מוצרים וציוד כמו תקליטורים, לבקבוקי שתייה, אוכל ועוד. השרינק עוטף את המוצרים עטיפה הרמטית בעזרת כיווץ הניילון בחום וכך שומר על המוצרים מפני נזקים רבים כמו לכלוך, רטיבות, אבק ועוד. ניילון הפוליאוליפין הוא אחת השיטות הפופולאריות ביותר לעטיפה של ציוד בצורה נוחה ויעילה במיוחד.

ניילון פוליאוליפין, שרינק

דבק נייר לצביעה בתנור

דבק נייר לצביעה בתנור

מסקינגטייפ עמיד בטמפרטורה גבוה, דבק נייר עמיד בטמפרטורות של 200 – 80 מעלות, משמש לצביעה בתנור, לסגירת אריזות קרטון, להגנה של קירות בעת צביעה ולהגנה על פינות רהיטים. דבק נייר עמיד לטמפרטורות גבוהות מתאים למגוון רחב של מטרות, עמיד, איכותי ונוח ביותר לשימוש.

דבק נייר לצביעה בתנור

אזיקונים אדומים

אזיקונים אדומים

חברת אופיר ספקים מייבאת אזיקונים איכותיים מניילון N66 עמיד וחזק.

אזיקונים אדומים