מוצר חדש באתר

מוצרי אריזה, חומרי אריזה

מדבקות אזהרה

מדבקות אזהרה - אופיר ספקים, ייצור ויבוא של מוצרי אריזה איכותיים למחסנים לוגיסטיים, חברות שילוח, תעשייה ועוד. משלוחים לכל הארץ, מחירים סיטונאיים לכמויות. חברתנו מייצרת קרטונים עם הדפסה, סרט דבק מודפס, ניילון סטרץ, מעטפות שילוח, סרטי הדבקה, ניילון בועות, פקינג ליסט ועוד.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • מדבקות אזהרה
  • 1.

    מדבקות אזהרה נועדו לכוון את האינדיבידואל לשים לב למפגע או לפוטנציאל למפגע, לדוגמא מדבקות לדלתות זכוכית, הדלת היא לא מפגע אבל יש פוטנציאל שאנשים לא ישמו לב ויתנגשו בה ולכן שמים מדבקות אזהרה על דלתות.

    • מדבקות אזהרה מגיעות בד"כ בצבעים של אדום או צהוב, עם סימנים של זהירות חשמל, או זהירות החלקה, או זהירות חומר מסוכן וכדומה.

      בנוסף אנו גם משווקים סרטי הדבקה לשימושים שונים כמו: מדבקות להדבקה על ויטרינות ודלתות זכוכית, מדבקות עגולות או מדבקת פסים, סרט הדבקה דו צדדית, סרט הדבקה ביטחון ועוד.

      לפרטים נוספים פנו אלינו בטלפון 03-6522422 או במייל [email protected] ונשמח לעזור

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שקיות פוליאתילן

שקיות פוליאתילן

שקיות פוליאתילן, המוצר האולטימטיבי עבורך לשמירה והגנה על ציוד מפני נזקים מסויימים כמו לחות ואבק במחירים הכי זולים בארץ.

שקיות פוליאתילן

מדבקות הלם

מדבקות הלם

מדבקות שוקים מתריעות אם בזמן השילוח עברה על החבילה פגיעה כלשהי. בעזרת השימוש במדבקות הלם מוודאים שהמובילים ינקטו משנה זהירות בטיפול באריזה וכן מעקב על מה שעובר על המשלוח.

מדבקות הלם

גליל פוליאתילן שקוף

גליל פוליאתילן שקוף

גליל פוליאתילן שקוף בעובי 100 מיקרון

גליל פוליאתילן שקוף

ניילון נצמד ידני למשטחים

ניילון נצמד ידני למשטחים

סטרץ ידני למשטחים מורכב מיריעות פוליאתילן דקות או עבות יותר לפי הדרישה, בעלות חוזק מתיחה גבוה הנמתחות סביב למשטחים או מוצרים שונים ושומרות על יציבותם ומגנה עליהם מפני נפילה, לכלוך, רטיבות, ובעיות נוספות, רוחבו של הניילון הנצמד הוא 50 ס`מ, והוא קיים במשקלים מיקרונים וצבעים שונים לפי הדרישה.

ניילון נצמד ידני למשטחים