מוצר חדש באתר

מוצרי אריזה, חומרי אריזה

אזיקונים צבעוניים

אזיקונים צבעוניים - אופיר ספקים, ייצור ויבוא של מוצרי אריזה איכותיים למחסנים לוגיסטיים, חברות שילוח, תעשייה ועוד. משלוחים לכל הארץ, מחירים סיטונאיים לכמויות. חברתנו מייצרת קרטונים עם הדפסה, סרט דבק מודפס, ניילון סטרץ, מעטפות שילוח, סרטי הדבקה, ניילון בועות, פקינג ליסט ועוד.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • אזיקונים צבעוניים
  • אזיקונים צבעוניים
  • אזיקונים צבעוניים
  • 1.

    חברת אופיר ספקים מייבאת אזיקונים איכותיים מניילון N66 עמיד וחזק.

    • אזיקונים צבעוניים איכותיים במארזים של 100 יחידות למארז. אנו מספקים לכם אזיקונים צבעוניים בצבעים ירוק, כחול, צהוב, אדום שחור ולבן ועוד. אזיקונים במחירים הטובים ביותר בשוק. צרו קשר לבירור פרטים נוספים והזמנות. שירות משלוחים בפריסה ארצית.

      אזיקונים צבעוניים לשימוש בכל תחומי המשק. אזיוקני צבע לתעשייה, מסחר ועוד. האזיקונים הצבעוניים עשויים מחומר פלסטי, גמישים וחזקים ניתנים לשימוש לאטימה, חביקה, סימון, ועוד.

      ניתן להזמין אזיקונים במבחר צבעים, לבירור לגבי הצבעים הקיימים במלאי, מידות וכמויות צרו קשר. בכל מקרה ניתן לבצע הזמנה לאזיקונים צבעוניים לפי בחירת הלקוח.

      צרו עמנו קשר בטלפון - 03-652-2422 או דרך צור קשר. נציגי השירות שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

גליל פוליאתילן שקוף

גליל פוליאתילן שקוף

גליל פוליאתילן שקוף בעובי 100 מיקרון

גליל פוליאתילן שקוף

שקיות מניילון בועות, פץ פץ אנטי סטטי

שקיות מניילון בועות, פץ פץ אנטי סטטי

שקיות פצפץ אנטי סטטי, מגנות על מוצרים מפני חשמל סטטי ובכך מאפשרות את שמירתם של מעגלים אלקטרונים ומוצרים נוספים העלולים להינזק מהחשמל הסטטי. בנוסף שקיות אלו חזקות ואיכותיות, נוחות במיוחד וקלות מאוד לשימוש, כך שהן מספקות שמירה אופטימאלית על המוצרים. ניתן לראות שימוש רב בשקיות אנטי סטטי ברכיבי מחשב, סוגי לוחות שונים ומוצרי אלקטרוניקה נוספים.

שקיות מניילון בועות, פץ פץ אנטי סטטי

שקיות פסגור גדולות

שקיות פסגור גדולות

אופיר ספקים משווקת שקיות פסגור (שקיות פלסטיק עם פס סגירה) לצרכים שונים, שקיות לשמירה על מוצרים ובדים שונים, השקית נסגרת בקלות על ידי לחיצה על פס הסגירה ומגנה מאבק ולחות, אנו משווקים שקיות פסגור במחירים חסרי תחרות. אספקה בפריסה ארצית.

שקיות פסגור גדולות

ניילון נצמד ידני למשטחים

ניילון נצמד ידני למשטחים

סטרץ ידני למשטחים מורכב מיריעות פוליאתילן דקות או עבות יותר לפי הדרישה, בעלות חוזק מתיחה גבוה הנמתחות סביב למשטחים או מוצרים שונים ושומרות על יציבותם ומגנה עליהם מפני נפילה, לכלוך, רטיבות, ובעיות נוספות, רוחבו של הניילון הנצמד הוא 50 ס`מ, והוא קיים במשקלים מיקרונים וצבעים שונים לפי הדרישה.

ניילון נצמד ידני למשטחים