מוצר חדש באתר

מוצרי אריזה, חומרי אריזה

אזיקונים צבעוניים

אזיקונים צבעוניים - אופיר ספקים, ייצור ויבוא של מוצרי אריזה איכותיים למחסנים לוגיסטיים, חברות שילוח, תעשייה ועוד. משלוחים לכל הארץ, מחירים סיטונאיים לכמויות. חברתנו מייצרת קרטונים עם הדפסה, סרט דבק מודפס, ניילון סטרץ, מעטפות שילוח, סרטי הדבקה, ניילון בועות, פקינג ליסט ועוד.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • אזיקונים צבעוניים
  • אזיקונים צבעוניים
  • אזיקונים צבעוניים
  • 1.

    חברת אופיר ספקים מייבאת אזיקונים איכותיים מניילון N66 עמיד וחזק.

    • אזיקונים צבעוניים איכותיים במארזים של 100 יחידות למארז. אנו מספקים לכם אזיקונים צבעוניים בצבעים ירוק, כחול, צהוב, אדום שחור ולבן ועוד. אזיקונים במחירים הטובים ביותר בשוק. צרו קשר לבירור פרטים נוספים והזמנות. שירות משלוחים בפריסה ארצית.

      אזיקונים צבעוניים לשימוש בכל תחומי המשק. אזיוקני צבע לתעשייה, מסחר ועוד. האזיקונים הצבעוניים עשויים מחומר פלסטי, גמישים וחזקים ניתנים לשימוש לאטימה, חביקה, סימון, ועוד.

      ניתן להזמין אזיקונים במבחר צבעים, לבירור לגבי הצבעים הקיימים במלאי, מידות וכמויות צרו קשר. בכל מקרה ניתן לבצע הזמנה לאזיקונים צבעוניים לפי בחירת הלקוח.

      צרו עמנו קשר בטלפון - 03-652-2422 או דרך צור קשר. נציגי השירות שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מדבקות אזהרה

מדבקות אזהרה

מדבקות אזהרה נועדו לכוון את האינדיבידואל לשים לב למפגע או לפוטנציאל למפגע, לדוגמא מדבקות לדלתות זכוכית, הדלת היא לא מפגע אבל יש פוטנציאל שאנשים לא ישמו לב ויתנגשו בה ולכן שמים מדבקות אזהרה על דלתות.

מדבקות אזהרה

גליל ניילון בועות גדולות/ ג`מבו

גליל ניילון בועות גדולות/ ג`מבו

גליל ניילון בועות גדולות/ ג`מבו המורכב מבועות גדולות במרחק קבוע אשר תורמות לאריזה, לריפוד והגנה על מוצרים וציוד גס. השימוש בגליל ניילון בועות גדולות כמו אחיו הקטן גליל ניילון בועות רגיל, מיועד ליצור ריפוד ואריזה טובה וקלה יותר, והגנה על ציוד במידות גדולות ולספק הגנה למוצרים גם בתוך מארזי קרטונים.

גליל ניילון בועות גדולות/ ג`מבו

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה משמש לאריזת ציוד עדיין ו/או שביר. פצפץ עם פרפורציה הינו מוצר אריזה באיכות מעולה, המאפשרת שמירה מקסימאלית על המוצרים ומגן עליהם ממגוון רחב של פגיעות – חבטות, נפילות, סדקים ועוד. הפצפץ עם פרפורציה הינו מוצר אריזה זול ונוח במיוחד לשימוש, משום שהפרפורציה מאפשרת חיתוך של הניילון בקלות, החיתוך הינו נקי ואסתטי, שילוב הדברים יכול להביא לחיסכון כספי.

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה

קש נייר גרוס

קש נייר גרוס

אופיר ספקים מציע לכם שקים של קש נייר גרוס איכותי לאריזה, קישוט והגנה על מוצרים עדינים. קש נייר גרוס איכותי.

קש נייר גרוס